Yleinen jääkiekko jutustelu

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Sökö » 05.08.2010 14:39

Itteä kiinnostaa kyllä kotimainen liiga vitusti enemmän ku joku euroopan kattava superliiga. Kauden alussa (niinku nytkin) joku tämmönen eurooppaturnaus on eritt. jees.
Sökö
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:15
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Venttu » 05.08.2010 16:58

Superliiga voisi tuoda uusia ulottuvuuksia, ja itä-naapurin tuntien rahaakin pyörisi aika mainiosti. Toki pelattaisiin aika paljon Suomen-lohkon pelejä pienen lohkon sisällä, tulisi ainakin Jokerit ja kumppanit tutuksi. Kuitenkin olisi hauskaa nähdä edes kerran elämässään ruotsalaisten "Turku away"-reissu. :peukku:

Suhteellisen turhaa kenenkään polttaa siltoja missään maassa ja missään sarjassa, sillä voisin lyödä koirani vetoa, että ennen vuotta 2015 ei tälläistä liigaa nähdä. Ja ennen tuota vuottahan tapahtuu mm. maailmanloppu, joten kiinnittäisin huomioni bunkkerin kaivamiseen.

E: Itselle kakspiippunen juttu, toisaalta kotoinen liiga pesee Eurooppaliigat 100-0. Kyllähän ennen kautta pelattavasta turneesta voisi jotain suurempaakin muodostaa, vaikka tuntuvia rahapalkintoja lätkäistä turnauksen kylkeen.
Venttu
 
Liittynyt: 14.04.2010 21:19

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Babylon » 05.08.2010 17:01

Sökö kirjoitti:Itteä kiinnostaa kyllä kotimainen liiga vitusti enemmän ku joku euroopan kattava superliiga. Kauden alussa (niinku nytkin) joku tämmönen eurooppaturnaus on eritt. jees.

Minua henk.koht. taas ei kiinnosta hoopeekoot,saipat,ässät,lukot,ilvekset,tapparat,jypit,kärpät,bluesit,kalpat,jokerit,hifkitjapelicansit vittujakaan.
Onneksi siellä pelaa TPS :peukku:
Kun TPS putoaa playoffeissa, niin kyllä mun kauden seuraaminen oikeastaan aina siihen loppuu.
Babylon
 
Liittynyt: 12.11.2009 12:31
Paikkakunta: Seisomakatsomot

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Venttu » 05.08.2010 17:03

Babylon kirjoitti:Minua henk.koht. taas ei kiinnosta hoopeekoot,saipat,ässät,lukot,ilvekset,tapparat,jypit,kärpät,bluesit,kalpat,jokerit,hifkitjapelicansit vittujakaan.
Onneksi siellä pelaa TPS :peukku:
Kun TPS putoaa playoffeissa, niin kyllä mun kauden seuraaminen oikeastaan aina siihen loppuu.


Täysin sama, itse en maksaisi penniäkään muiden sm-liigan joukkueiden otteluista. Kuitenkaan minua ei kiinnosta kovinkaan suurestikaan yksikään venäläinen joukkue. Vittu enhän mä osaa lausua niiden nimiäkään.
Venttu
 
Liittynyt: 14.04.2010 21:19

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Jykke » 05.08.2010 17:27

Itseänikin kiinnostaa Tepsi eniten, en mä matseihin mee sen takia, että jee siellä on saipa tänään tai kalpa tai ihan mikä tahansa muu, sen Tepsin takia sinne mennään. Superliiga toisi uusia vastustajia, blues on jo niin nähty tiimi ettei ole tosikaan, venakot ja hurrit, sakujen ja muiden kanssa toisi uutta ja vaihtelua vastustajiin. Uskon myös, että pelin taso nousisi superliigassa eli jos tulee niin saa tulla en pane vastaan, jos ei tule niin sit jatketaan blöösejä ynnä muita vastaan taistelua.

Venttu kirjoitti:Vittu enhän mä osaa lausua niiden nimiäkään.


Tarviiko niitä osatakkaan lausua? Sanoo vaan, että pelataan venakoita tai ryssiä vastaan, sama se on minkä niminen se joukkue on.
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja thv294 » 05.08.2010 17:54

Yksi ongelma (mahdollinen, ei rahamiehelle) on myös reissubudjetin merkittävä nousu. Mukaan pitää ottaa huomioon myös ainakin toistaiseksi tarvittava viisumi itärajan takana olevia matseja varten.
thv294
 
Liittynyt: 17.04.2009 10:23
Paikkakunta: 20740

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja E.T. » 09.08.2010 04:07

Veteraanipakki Chris Chelios on Fox Sportsin mukaan päättänyt ripustaa hokkarinsa naulaan. Samalla mies siirtyy Detroin Red Wingsin leipiin ja ottaa paikkansa toimistohommista.

48-vuotias pakki pääsi viime kaudella mukaan vielä seitsemään NHL-otteluun Atlanta Thrashersin mukana, mutta pääosin viime talvi sujui AHL:n puolella. Yhteensä veteraani ehti tahkota komeat 1651 NHL-ottelua pistein 185+763=948.

Uransa aika Chelios valittiin kolmesti NHL:n parhaaksi puolustajaksi. Stanley Cup -sormuksia häneltä löytyy kolme kappaletta.

:( :tuoppi:
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja maqqe » 27.08.2010 18:30

maqqe
 
Liittynyt: 03.04.2010 22:59

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja Sökö » 27.08.2010 19:10

Petteri Nokelainen Jokruihin... aika kova hankinta.
Sökö
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:15
Paikkakunta: Kaarina

Re: Yleinen jääkiekko jutustelu

ViestiKirjoittaja thv294 » 27.08.2010 21:34

HIFK:n peleihin on näköjään kivat lipun hinnat. Vierasmatsiin menijät saavat varautua maskamaan kaikkien kulujen jälkeen vähintään 20,50 euroa lipusta yläkatsomon kulmaan. Oliko se katsomo missä ollaan yleensä oltu E1? Siihen ei ole lippupalvelun mielestä yhtään paikkaa vapaana, onko jollain tietoa siitä, että onko tuo vieraiskannattajien käytössä oleva katsomo myynnissä jotain muuta reittiä? Loppuunmyymiseen en usko.
thv294
 
Liittynyt: 17.04.2009 10:23
Paikkakunta: 20740

EdellinenSeuraava

Paluu Jääkiekko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa