Kiekon vierasreissut kevät 13

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Mihinkäs näistä kiinnostaisi lähteä?

LA 5.1. HIFK - TPS 17:00
16
16%
PE 11.1 Jokerit - TPS 18:30
14
14%
LA 12.1 Ässät - TPS 17:00
13
13%
LA 26.1 JYP-TPS 17.00
14
14%
LA 16.2 Lukko - TPS 18:30
41
42%
 
Ääniä yhteensä : 98

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Laakso » 28.11.2012 18:06

aleksiÄs kirjoitti:300 hjkjokeria oli suurin Raumalla käynyt vierasporukka, pistetääs enkka uusiks. :tuoppi:

Olis kyl tosi mahtavaa :peukku: mut en sit tiiä miten porukkaa sais innostuu et saatais yli 6 bussii liikkelle :?
Laakso
 
Liittynyt: 06.05.2012 22:32
Paikkakunta: Salo

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Jaakko » 28.11.2012 19:17

Laakso kirjoitti:
aleksiÄs kirjoitti:300 hjkjokeria oli suurin Raumalla käynyt vierasporukka, pistetääs enkka uusiks. :tuoppi:

Olis kyl tosi mahtavaa :peukku: mut en sit tiiä miten porukkaa sais innostuu et saatais yli 6 bussii liikkelle :?

Sen jälkeen 1500 narria on käynyt Turussa, niin kysymys: "tehdääkö sama?" voi viedä jo aika pitkälle.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja d00d » 29.11.2012 17:07

Täältä ensikertalainen on ainakin messissä, lauantaipeli täytyy mun kannalta olla, kun perjantaisinkin joutuu lähtee niin aikasin, että työvuorot estää sen lähes aina. Tämän vuoksi ääni Lukkomatsille, jos joku supermegaporukka lähtee niin sitten vallottamaan stadia, mut musta toi pienempi Rauma olis hyvä alkupala ja kattellaa ens kerralla sitte isompia kaloja.
d00d
 
Liittynyt: 11.10.2012 12:57

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja E.T. » 29.11.2012 21:00

Ei kai mullakaan muuta tekemistä tolloin ole. Jos Suomessa, ni Raumalla :peukku:
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Jaakko » 30.11.2012 17:30

Taas mennään Hesaan. Vuoden 13 ensimmäinen vierasreissu tehdään toistamiseen tämän kauden aikana Nordikselle. Ensimmäinen reissu myyntiin nopeasti loppuun, joten nyt kannattaa olla heti liikkeellä ja varata paikat tällä reissulle. Mustavalkoisille ollaan varattu 150 paikkaa, siispä luvassa isompi reissu tällä kertaa.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
http://hc.tps.fi/uutiset-ajankohtaista-kannattajamatka_5_1_hifk-tps_otteluun
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja eCiuj » 30.11.2012 19:46

Tuotu IFK-ketjusta:
Jaakko kirjoitti:120 varattu + 30 jotain TPS-henkistä porukkaa tulossa samaan sektioon. E1 on sama katsomo kun viimeksi, mutta nyt pitäisi olla kai käytännössä koko lohko, joten sinällään paremmat paikat. E1 on ainut katsomossa, missä voi seistä, joten siksi olemme siellä.

Onko nuo "30 TPS-henkistä porukkaa" Southern Crew? Mikäli näin on, onko tuo "Sudettiperjantai 11.1." peruttu? Ja mikäli ei eli sinne ollaan yhä menossa, ollaanko 12.1. menossa Poriin? Uskon, ettei mitään olla vielä päätetty mutta kuinka todennäköistä se on että noihin järjestetään reissut? Itse opiskelijana rahaa ei ole liikaa ja pitäisi vähän suunnitella minne menee ja minne ei. Raumalle olen kaikesta huolimatta menossa, mutta sen lisäksi aikoisin mennä yhteen näistä neljästä tammikuun pelistä. IFK ei sinänsä ole ykkösvaihtoehtoni koska Nordiksella on tullut käytyä jo kaksi kertaa, mutta se menee Jyväskylän ja Jokeri-matsin edelle. Eli mieluiten menisi Poriin, mutta koska tuossa on niin monta peliä lyhyeen aikaan ja Pori on saanut vähiten ääniä niin olen skeptinen matkan toteutumisesta.
eCiuj
 
Liittynyt: 02.11.2012 01:17

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Dunu » 30.11.2012 20:50

eCiuj kirjoitti:Tuotu IFK-ketjusta:
Jaakko kirjoitti:120 varattu + 30 jotain TPS-henkistä porukkaa tulossa samaan sektioon. E1 on sama katsomo kun viimeksi, mutta nyt pitäisi olla kai käytännössä koko lohko, joten sinällään paremmat paikat. E1 on ainut katsomossa, missä voi seistä, joten siksi olemme siellä.

Onko nuo "30 TPS-henkistä porukkaa" Southern Crew? Mikäli näin on, onko tuo "Sudettiperjantai 11.1." peruttu? Ja mikäli ei eli sinne ollaan yhä menossa, ollaanko 12.1. menossa Poriin? Uskon, ettei mitään olla vielä päätetty mutta kuinka todennäköistä se on että noihin järjestetään reissut? Itse opiskelijana rahaa ei ole liikaa ja pitäisi vähän suunnitella minne menee ja minne ei. Raumalle olen kaikesta huolimatta menossa, mutta sen lisäksi aikoisin mennä yhteen näistä neljästä tammikuun pelistä. IFK ei sinänsä ole ykkösvaihtoehtoni koska Nordiksella on tullut käytyä jo kaksi kertaa, mutta se menee Jyväskylän ja Jokeri-matsin edelle. Eli mieluiten menisi Poriin, mutta koska tuossa on niin monta peliä lyhyeen aikaan ja Pori on saanut vähiten ääniä niin olen skeptinen matkan toteutumisesta.


Ei ole tuo ryhmävaraus Southern Crewille (TPS-kannattajien "etäjaosto"). He voivat hankkia tällä kertaa myös pelkän lipun matkan sijasta. En usko, että Poriin mennään ainakaan virallisemmin. Mutta mitä minä olen sanomaan, sellainen tuntuma vaan on persuksissa.

Rehellisesti sanottuna en itse ole erityisen innoissani HIFK:sta. Juurihan siellä oltiin ja katsomopaikat ovat täyttä ripulia. No, brenkkua ja hulinaa jne. :tuoppi:
Dunu
 
Liittynyt: 17.04.2009 12:22
Paikkakunta: Turku

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Jykke » 30.11.2012 22:02

Dunu kirjoitti:Rehellisesti sanottuna en itse ole erityisen innoissani HIFK:sta. Juurihan siellä oltiin ja katsomopaikat ovat täyttä ripulia. No, brenkkua ja hulinaa jne. :tuoppi:


Itekkin mieluummin olisin mennyt jonnekkin muualle, pori tai rauma olisi ollut mieluisammat paikat.
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

Re: Kiekon vierasreissut kevät 13

ViestiKirjoittaja Jaakko » 30.11.2012 23:22

Jykke kirjoitti:
Dunu kirjoitti:Rehellisesti sanottuna en itse ole erityisen innoissani HIFK:sta. Juurihan siellä oltiin ja katsomopaikat ovat täyttä ripulia. No, brenkkua ja hulinaa jne. :tuoppi:


Itekkin mieluummin olisin mennyt jonnekkin muualle, pori tai rauma olisi ollut mieluisammat paikat.

Lähtökohtaisesti varmaan joka paikkaan, johon kiinnostusta löytyy tehdään reissu. No Kuopio ja Oulu jätetiin huomioimatta laskuissa lauantaipelien suhteen.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Edellinen

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa