Kannatus lätkäpeleissä...

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja E.T. » 01.02.2011 02:15

Slummer94 kirjoitti:Monille käynyt varmasti niin kun on tullut paikalle niin meno on ollut tavallista huonompaa. Joten yksi matsi ja uusia jannuja paikalle niin saattavat eksyä uudestaankin.

Juurikin näin. Monille on varmasti käynyt(esimerkiksi minä, ja varmaan muutkin kurvissa viihtyvät) niin, että kun ei olekaan päässyt 'valmiiseen pyötään', niin sinne F2:een tuleminen ja tunnelmanluonti onkin tuntunut huomattavasti hankalammalta.

Tine kirjoitti:Toki yhteydet ja verkostot on luotava itse. :)

Hmm? Onko tässä nyt vielä mitään hirveää tilausta sille verkostolle? Saatoin tietty ymmärtää väärin, mutta mun mielestä Slummerin (ja pontson) toimiksi riittää ennen ensi kauden alkua, että koittavat kaupata B2:n potentiaalisille jannuille ajatusta siitä ensi kaudella saattaisi olla meininkiä tarjolla kerrosta ylempänä. Sekä tietysti näiden saaminen ylös jo näissä tämän kauden matseissa, B2:n huutoihin osallistuminen, joka varmaan innostaisi sitten ne F2:n vakionaamatkin osallistumaan, ehkä jonkun aikanaan capon virkaa hoitaneen jäbän jopa aloittamaan jonkun chantinkin. Sen sijaan jos tässä nyt intoudutaan ihan dösäretkeilemään (karsintoihin), niin lienee kohtuullista että Sippe/enska/Jaakko -akseli hoitaa kuljetus-/lippuasiat, mackeri/enska mainonnan, E.T. taukopaikalla myöhästelyn jne.

Jykke kirjoitti:Tuohon en usko itsekkään paitsi, jos koko B-pääty muutetaan seisomakatsomoksi ilman turhia penkkejä niin silloin tämä tulee tapahtumaan sillä silloin F2:sen porukka muuttaa takaisin B2:sen alueelle, tarkempi paikka olisi varmaankin suoraan maalin takana eli osa porukasta B2:sen alueella ja osa B3:sen alueella.

Jumalauta, Jykke. Joku järki noiden virkkeiden pituuksiin. Ja paikoin sisältöön.
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Tine » 01.02.2011 13:55

E.T. kirjoitti:
Tine kirjoitti:Toki yhteydet ja verkostot on luotava itse. :)

Hmm? Onko tässä nyt vielä mitään hirveää tilausta sille verkostolle?

Tarkoitin siis verkostolla yhteyksiä eri toimijoihin hallilla, seurassa ja seuran ympärillä.

Onko B2:ssa potentiaalisia jannuja? Tämä oli retorinen kysymys.
Ask not what your club can do for you. Ask what you can do for your club.
Tine
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:09

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Slummer94 » 01.02.2011 14:37

Tine kirjoitti:
E.T. kirjoitti:
Tine kirjoitti:Toki yhteydet ja verkostot on luotava itse. :)

Hmm? Onko tässä nyt vielä mitään hirveää tilausta sille verkostolle?

Tarkoitin siis verkostolla yhteyksiä eri toimijoihin hallilla, seurassa ja seuran ympärillä.

Onko B2:ssa potentiaalisia jannuja? Tämä oli retorinen kysymys.


Kyllä löytyy ainakin muutama.
TPS ja pitsiturnaus 09 voitto! "J.Koivu on Pelimies."
Slummer94
 
Liittynyt: 19.06.2009 22:05

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Jaakko » 01.02.2011 16:06

Uutta porukkaa tarvitaan aina. Varsinkin nuorta jengiä. Oikeastaan itseäni ei edes häiritse gh:t ja muut jotka tulevat haistelemaan tunnelmaan. Ainakaan vielä ei ole havaittavissa ongelmaa kapasiteetin suhteen.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja maqqe » 01.02.2011 21:50

Slummer94 kirjoitti:Meikä ainaki hommassa mukana. Uusi porukka vaan viimeistään ensikaudeksi pystyyn.


Mulla ja muutamalla kaverilla on tämä uuden porukan perustaminen vähän jo pidemälläkin, mutta futikseen nyt enemmän ajateltiin panostaa.
Toki jos innoikkaita on porukkaan tulemaan niin mukaan vaan niin saadan otettua se lätkäkatsomokin haltuun.
maqqe
 
Liittynyt: 03.04.2010 22:59

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja zanppy » 01.02.2011 22:13

maqqe kirjoitti:
Slummer94 kirjoitti:Meikä ainaki hommassa mukana. Uusi porukka vaan viimeistään ensikaudeksi pystyyn.


Mulla ja muutamalla kaverilla on tämä uuden porukan perustaminen vähän jo pidemälläkin, mutta futikseen nyt enemmän ajateltiin panostaa.
Toki jos innoikkaita on porukkaan tulemaan niin mukaan vaan niin saadan otettua se lätkäkatsomokin haltuun.


:peukku:
zanppy
 
Liittynyt: 06.05.2010 23:25

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Gapo » 02.02.2011 00:43

maqqe kirjoitti:
Slummer94 kirjoitti:Meikä ainaki hommassa mukana. Uusi porukka vaan viimeistään ensikaudeksi pystyyn.


Mulla ja muutamalla kaverilla on tämä uuden porukan perustaminen vähän jo pidemälläkin, mutta futikseen nyt enemmän ajateltiin panostaa.
Toki jos innoikkaita on porukkaan tulemaan niin mukaan vaan niin saadan otettua se lätkäkatsomokin haltuun.


futiksessahan tilanne on hyvinkin hallinnassa.. mutta lätkäsakkiin varmasti mhtuu vielä, ja ensi peliin(torstai) jo toivotaan lisää sakkia F2.. omalta puoleltani on muutama kaveri lisää tulossa, ja toivonkin että myös muiden kohdalla sakki sinne tiensä löytää. eihän me nyt jumalauta lähdetä karsimaan liigapaikasta, TAI JÄÄDÄ SAIPALLE TOISEKSI FANITUKSESSA. herätys turku perkele! :alas:
Gapo
 
Liittynyt: 17.06.2010 15:52

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Samson » 02.02.2011 19:41

maqqe kirjoitti:
Slummer94 kirjoitti:Meikä ainaki hommassa mukana. Uusi porukka vaan viimeistään ensikaudeksi pystyyn.


Mulla ja muutamalla kaverilla on tämä uuden porukan perustaminen vähän jo pidemälläkin, mutta futikseen nyt enemmän ajateltiin panostaa.
Toki jos innoikkaita on porukkaan tulemaan niin mukaan vaan niin saadan otettua se lätkäkatsomokin haltuun.


Jos ootte perustamassa jotain uutta possea niin olkaa hyvä vaan, mutta suosittelen futiksessa tuleen samaan katsomoon muun porukan kanssa.
Samson
 
Liittynyt: 20.04.2009 12:20

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja maqqe » 02.02.2011 20:06

enska kirjoitti: :roll: Siellähän ne on olleetkin.

Ja tullaan myös jatkossa olemaan. :peukku:
maqqe
 
Liittynyt: 03.04.2010 22:59

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja E.T. » 02.02.2011 20:27

Mun mielestä "posse"-sanan käytöstä voisi alkaa jakaa bännejä.
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

EdellinenSeuraava

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 87 vierailijaa