Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Mitä urheilumuotoa seuraat mieluiten?

Jalkapallo
46
66%
Jääkiekko
23
33%
Salibandy
1
1%
 
Ääniä yhteensä : 70

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Nikke » 17.04.2009 00:43

Omat juureni TPS-kannattamiseen juontuvat jääkiekon puolelta. TPS:n pelejä tuli kuitenkin seurattua lajista riippumatta, mutta n.5-6 vuotta sitten alkoi kuitenkin jalkapallo kiinnostaa hivenen enemmän kuin jääkiekko/salibandy. Ottelusta-lajista-vastustajasta-ilmasta-ajasta- jne.. riippumatta tärkeintä minulle on, että TPS hoitaa homman kotiin :peukku:
"Frisbee-kisa oli turkulaisittain illan parasta viihdettä."
Nikke
 
Liittynyt: 16.04.2009 11:22
Paikkakunta: Turku

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja E.T. » 17.04.2009 01:18

Kyllä itselleni tällä hetkellä jalkapallo on se suurin suosikki. Artukaisissa kuitenkin koittiin pienenä Sakun hommailuja katsellessa ne hetket, jolloin minusta Tepsiläinen lopullisesti leivottiin.

Ja tosiaan niin kuin zeik avauksessa sanoi, niin vaikka kuinka olisi sitä mieltä, että jääkiekko on junttien laji, suomifutis potkupalloa ja salibandyn pelaajat puuhelmikaulaisia lippatukkahomoja, niin tämä foorumi on väärä sen pahan olon vuodattamiseen.
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja mackeri » 17.04.2009 07:18

Jääkiekkopuolta tullut seurattua jo 90-luvun alusta, Fudispuolta aktiivisemmin vasta viime kaudesta. Vois sanoa että lätkä ja fudis on jaetulla piikkipaikalla. Toki myös säbää tulee seurattua, livenä tosin harvemmin.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Sökö » 17.04.2009 07:20

Vastasin jääkiekko ku sen kautta Tepsiin rakastuin ja se aina ollu lempiharrastus. :D Mulle on kyllä ihan sama vaikka olis kuviokelluntaa mut jos siellä TPS niminen joukkue pelaa ni kannustamas oon. :peukku:
Sökö
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:15
Paikkakunta: Kaarina

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Satanen » 17.04.2009 08:08

Kyllähän se on jääkiekosta minullakin lähtenyt. Jos TPS pelaa niin ihan sama mitä lajia kentällä pelataan. Futis kuitenkin ihan selvä ykkönen, lätkää tai säbää ei juuri TPS:n ulkopuolelta tule seurattua.
Satanen
 
Liittynyt: 16.04.2009 15:25

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Toppen » 17.04.2009 10:18

Jalkapallo on ainoa jota on nuorempana tullut oikein joukkueessa pelattua, joten on samalla selvä ykkönen. Tai no, kiekkoa myös yhden ottelun verran... Meilläpäin säbä keksittiin vasta niihin aikoihin kun olin lukiossa eikä sitä taidettu liikuntatunneillakaan pelata. Kun myöhemminkään ei ole lajia kovin montaa kertaa tullut kokeiltua on säbä itselleni melkoisen mitäänsanomatonta puuhaa. TPS:n otteita tekstitv:stä seuraten jne.
Toppen
 
Liittynyt: 16.04.2009 21:45
Paikkakunta: Aboa vetus

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja luisfigo » 17.04.2009 11:30

Jalkapallo.
Viimeksi muokannut luisfigo päivämäärä 17.04.2009 15:19, muokattu yhteensä 1 kerran
luisfigo
 
Liittynyt: 16.04.2009 19:55
Paikkakunta: Ljusdal, Sverige

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Zac » 17.04.2009 12:32

Jalkapallo merkitsee minulle niin valtavasti ilman tätä seuraakin, joten vastaus on helppo.

Jalkapallo on kansainvälisyyttä, kulttuuria ja tunteen paloa.
Zac
 
Liittynyt: 17.04.2009 10:10
Paikkakunta: Väinölän ahot, Kalevalan kankahat

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Unkki » 17.04.2009 16:50

Itselleni TPS on tullut osaksi elämää jääkiekon kautta tuossa vuosituhannen vaihteessa. Siitä lähtien on tullut seurattua TPS:n kiekkopelejä erittäin aktiivisesti, tosin paikan päällä vain about 3-5 peliä per kausi pitkähkön matkan takia. Sen verran suuret vaikutteet TPS minuun on jättänyt, että NHL:stäkin kannustan Calgaryä, Montrealia ja Minnesotaa suurten tepsiläisten ansiosta.

Mutta jalkapallokaan ei jää paljoa jälkeen ja sitäkin tulee tarkasti seurattua, tosin voisi tuonne Veritaksellekin vaivautua tällä kaudella muutaman kerran. Pari kolme vuotta sitten jalkapalloa olen ruvennut aktiivisemmin seuraamaan ja huomennahan Haka jo kaatuukin.

Salibandykään ei jää jälkeen, vaan sen jälkeen kun TPS liigaan nousi, TPS:ää olen siinäkin tarkemmin seurannut. Osansa on myös sillä, että pari tuttua siellä pelailee ja itsekin salibandyä pelaan.

Eli lajista riippumatta TPS:ää tulee kannatettua.
Unkki
 
Liittynyt: 17.04.2009 16:40

Re: Jalkapallo, Jääkiekko vai Salibandy?

ViestiKirjoittaja Dawson » 17.04.2009 16:59

1. Jalkapallo
2. Jääkiekko
Salibandy matsissa en oo koskaan ollu, mutta toki mukana joskus kunhan vaan aikataulut natsaa.
Dawson
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:27

Seuraava

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa