SM-LIIGA tietovisa

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Re: SM-LIIGA tietovisa

ViestiKirjoittaja E.T. » 14.03.2011 18:21

En jaksa selvittää itse.
Onko SM-liigassa koskaan ennen tämän kauden TPS-Blues- ottelua ollut viimeisen kierroksen ottelussa molemmilla joukkueilla puolustaja kultakypärä päässään? (Tine tappaa minut tämän lauserakenteen myötä)
Koska viimeksi viime kauden finalistit ovat jääneet puolivälierien ulkopuolelle?
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: SM-LIIGA tietovisa

ViestiKirjoittaja Slummer94 » 15.03.2011 07:38

E.T. kirjoitti:En jaksa selvittää itse.
Onko SM-liigassa koskaan ennen tämän kauden TPS-Blues- ottelua ollut viimeisen kierroksen ottelussa molemmilla joukkueilla puolustaja kultakypärä päässään? (Tine tappaa minut tämän lauserakenteen myötä)
Koska viimeksi viime kauden finalistit ovat jääneet puolivälierien ulkopuolelle?


Jälkimmäiseen ei koskaan.
TPS ja pitsiturnaus 09 voitto! "J.Koivu on Pelimies."
Slummer94
 
Liittynyt: 19.06.2009 22:05

Re: SM-LIIGA tietovisa

ViestiKirjoittaja kimi92 » 29.03.2011 07:41

Slummer94 kirjoitti:
pontso kirjoitti:Miten tällaisessa tilanteessa edetään:

Joukkue A ampuu kiekon joka jää aivan maaliviivalle (mutta maaliin) ja tuomaristo ei tiedä oliko se maali vai ei, peli jatkuu mutta tuomari olisi mennyt puhelimeen pelikatkon tullessa. Ennen katkoa kuitenkin Joukkue A (tai B) tekee toisen maalin. Hyväksytäänkö molemmat maalit?


Ei pitäisi mennä puhelimeen ettei tulisi ristiriitoja. Tosin peli vihelletään poikki jos kiekon uskotaan käyneen maalissa, molemmat maalit hyväksytään jos tuomarit käyvät videotarkastuksessa.

ensinnakaan ne dumarit ei sais jatkaa pelia sen "maalin" jalkeen. mutta joo oon nahny et taa tapahtuu ja molemmat on hyvaksytty. eli en osaa ees vastaa koko kysymykseen,
kimi92
 
Liittynyt: 29.04.2009 07:34

Edellinen

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa