Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Syyt jättää vieraspeli väliin:

Ei ole rahaa lähteä reissuun
30
37%
Ei ole aikaa lähteä reissuun (töitä, muuta menoa)
32
39%
Ei ole tarpeeksi tietoa reissuista tarpeeksi
3
4%
En ole ennenkään lähtenyt, joten en tiedä viihtyisinkö reissuilla
1
1%
Ei jaksa istua bussissa paria tuntia ennen ottelua
1
1%
Ei ole kavereita mukana
11
13%
Käyn katsomassa vain ratkaisupelit
1
1%
Muu, Mikä?
3
4%
 
Ääniä yhteensä : 82

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Jykke » 02.06.2009 14:06

mackeri kirjoitti:Ei sitten mitää sellatis videomateriaalia missä esiintyy esim tanssimista tms. :oops:


Matkoille on tarkoitus saada lisää porukkaa ei vähentää osallistuja määrää. ;)
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja J.S » 03.06.2009 10:54

Onko kukaan tullut huomanneeksi, että reissujen markkinointi on aavistuksen tehotonta? Tekstari ja sähköposti ovat ihan hyviä välineitä, mutta luulen, että ilmoittautumisten kerääminen kotimatseissa olisi hyvinkin tehokasta. Siellä nämä ydinporukan ulkopuoliset voisivat kavereidensa kanssa päättää lähteä. Samaa päätöstä ei välttämättä synny tekstiviestin tai sähköpostin vastaanottajassa. Lisäksi itse ilmoittautuminen olisi helpompaa. Kuulostaa toki uskomattomalta, mutta sähköpostin lähettäminen tai tänne rekisteröityminen tuntuu olevan monelle ihan liikaa. 2000-luvun alussa jääkiekossa B2:ssa kiersi usein nimilista ennen reissuja, miksei enää?
J.S
 
Liittynyt: 16.04.2009 14:29

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja mackeri » 03.06.2009 12:13

enska kirjoitti:Muita ideoita?


Sökö on valvojana irc-gallerian TPS-yhteisössä, jossa on jäseniä ihan v'tusti. Sökö vois katsoa, voiko siihen yhteisön etusivulle pistää tota etusivulla olevaa mainosta, ja jos ei, niin ainakin jonkinnäköisen mainostekstin linkityksineen siihen pystyy laittaan. Vaikka siihen yhteisön kuvaukseen.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Jaakko » 03.06.2009 15:36

mackeri kirjoitti:
enska kirjoitti:Muita ideoita?


Sökö on valvojana irc-gallerian TPS-yhteisössä, jossa on jäseniä ihan v'tusti. Sökö vois katsoa, voiko siihen yhteisön etusivulle pistää tota etusivulla olevaa mainosta, ja jos ei, niin ainakin jonkinnäköisen mainostekstin linkityksineen siihen pystyy laittaan. Vaikka siihen yhteisön kuvaukseen.


Voiko valvojat lähettää siellä joukkospämmiä?
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja mackeri » 03.06.2009 17:00

Jaakko kirjoitti:
mackeri kirjoitti:
enska kirjoitti:Muita ideoita?


Sökö on valvojana irc-gallerian TPS-yhteisössä, jossa on jäseniä ihan v'tusti. Sökö vois katsoa, voiko siihen yhteisön etusivulle pistää tota etusivulla olevaa mainosta, ja jos ei, niin ainakin jonkinnäköisen mainostekstin linkityksineen siihen pystyy laittaan. Vaikka siihen yhteisön kuvaukseen.


Voiko valvojat lähettää siellä joukkospämmiä?


Epäilen, menis varmaan jo maksullisen mainostamisen puoleen.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Tine » 04.06.2009 15:47

mackeri kirjoitti:Sökö on valvojana irc-gallerian TPS-yhteisössä, jossa on jäseniä ihan v'tusti. Sökö vois katsoa, voiko siihen yhteisön etusivulle pistää tota etusivulla olevaa mainosta, ja jos ei, niin ainakin jonkinnäköisen mainostekstin linkityksineen siihen pystyy laittaan. Vaikka siihen yhteisön kuvaukseen.

Mietin vaan, onko siellä ollenkaan potentiaalista porukkaa. Mulla on sellanen käsitys, että aika iso osa on B2-henkisiä ja jotain satunnaisia Janakkalan yläastejanareita. Toki olen mielelläni väärässä.
Ask not what your club can do for you. Ask what you can do for your club.
Tine
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:09

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Tine » 04.06.2009 16:00

Voitaisiin päättää, kuka meistä hoitaa mm. Facebookin vierasottelumainonnan ja kuka luo eventit. Toistaiseksi kannattaa varmaan tehdä eventit myös FC TPS -kannattajat -groupin kautta ja myöhemmin ehkä sieltä FC TPS -groupin (se virallinen, uusi) kautta, kun sinne tulee riittävästi väkeä. Itselläni on noita groupeja ja fan-sivuja melko kiitettävä määrä, ja olen monesti pohtinut, mikä on sopiva määrä postia, updateja ja mainoksia, jotta ihmiset eivät ärsyynny. Muutamasta groupista nimittäin itse erosin liiallisen spämmin takia. Mutta vierasreissujen + eventien (+ muun asiallisen tiedottamisen) takia tuskin kukaan hermostuu. No, tiedä häntä.
Ask not what your club can do for you. Ask what you can do for your club.
Tine
 
Liittynyt: 16.04.2009 22:09

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Janza » 04.06.2009 16:24

Tine kirjoitti:
mackeri kirjoitti:Sökö on valvojana irc-gallerian TPS-yhteisössä, jossa on jäseniä ihan v'tusti. Sökö vois katsoa, voiko siihen yhteisön etusivulle pistää tota etusivulla olevaa mainosta, ja jos ei, niin ainakin jonkinnäköisen mainostekstin linkityksineen siihen pystyy laittaan. Vaikka siihen yhteisön kuvaukseen.

Mietin vaan, onko siellä ollenkaan potentiaalista porukkaa. Mulla on sellanen käsitys, että aika iso osa on B2-henkisiä ja jotain satunnaisia Janakkalan yläastejanareita. Toki olen mielelläni väärässä.

Jep samaa mietin.. Mutta voishan sitä kokeilla jos sielt pari asiallista jantteria/jamppatarta löytyis ja ne sattuis viel tulla mukaan
Janza
 
Liittynyt: 18.04.2009 02:04

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja mackeri » 04.06.2009 17:09

Tine kirjoitti:Mietin vaan, onko siellä ollenkaan potentiaalista porukkaa. Mulla on sellanen käsitys, että aika iso osa on B2-henkisiä ja jotain satunnaisia Janakkalan yläastejanareita. Toki olen mielelläni väärässä.


Janza kirjoitti:Jep samaa mietin.. Mutta voishan sitä kokeilla jos sielt pari asiallista jantteria/jamppatarta löytyis ja ne sattuis viel tulla mukaan


MVNT? :) Tuskin siitä ainakaan haittaa on. Ilmaista mainostamista hyvin pienellä vaivalla. Saapahan tämä foorumi ainakin näkyvyyttä.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern

Re: Syitä, että miksi ei lähde vierasreissulle

ViestiKirjoittaja Janza » 05.06.2009 00:18

mackeri kirjoitti:MVNT? :) Tuskin siitä ainakaan haittaa on. Ilmaista mainostamista hyvin pienellä vaivalla. Saapahan tämä foorumi ainakin näkyvyyttä.

Sanoin toki, että sieltä voi muutamia kiinnostuneita löytyäkkin ja siksi kannattaa kokeilla.. Mutta niin kuin Tine jo sanoikin, niin tuntuu siltä, että siellä enemmän näitä B2-henkisiä irc-galleriassa olisi. En toki laita vastaan, että irc-galleriaan mainosta tulisi, ainahan mainokset plussaa on..
Janza
 
Liittynyt: 18.04.2009 02:04

EdellinenSeuraava

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa