Tifo-ketju

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja E.T. » 19.11.2009 17:51

Alredi kirjoitti:Itseä ainakin kovettaa paljon enemmän kaikki itse tehty, kuin joku tilattu rätti. Ja muutenkin paljo hienompaa kun lakanoista löytyy mielikuvitusta, tai ovat muuten nerokkaita, eikä aina heilutella samaa väsynyttä logorättiä. Mun mielipide tämä.

Tässä ilmeisesti pontso tarkoitti sellaista seuran logolla varustettua OH-lakanaa, joka heitetään katsomon päälle aina maalin tullen. Itseltäni se ei ainakaan ole mitään pois, jos B2:een sellainen päätetään hankkia. F2:han on muodoltaan ja kooltaan melko epäsopiva tuollaiselle.
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Jykke » 19.11.2009 18:22

E.T. kirjoitti:
Alredi kirjoitti:Itseä ainakin kovettaa paljon enemmän kaikki itse tehty, kuin joku tilattu rätti. Ja muutenkin paljo hienompaa kun lakanoista löytyy mielikuvitusta, tai ovat muuten nerokkaita, eikä aina heilutella samaa väsynyttä logorättiä. Mun mielipide tämä.

Tässä ilmeisesti pontso tarkoitti sellaista seuran logolla varustettua OH-lakanaa, joka heitetään katsomon päälle aina maalin tullen. Itseltäni se ei ainakaan ole mitään pois, jos B2:een sellainen päätetään hankkia. F2:han on muodoltaan ja kooltaan melko epäsopiva tuollaiselle.


Aivan samaa mieltä E.T.:n kanssa, mitä se on meiltä pois, jos B2:ssa on koko katsomon kokoinen OH? Toki itse tehtynä se olisi hienompi ilman mainoksia ja voisi ylpeänä sanoa, että sen on tehnyt oma porukka eikä helsingin lipputehdas tai vastaava. Mutta edelleen mitä se on meiltä F2:ssa olevilta pois, jos B2:ssa olisi sellainen?
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Alredi » 20.11.2009 04:30

Niin, ettei mua ymmärretty väärin, nii en todellakaan oo tuota vastaan, jos joku sellasen hankkii. MUTTA, jos tuollainen halutaan, niin miksei sitä voisi itse tehdä ILMAN mitään turhia sponsoreiden logoja?

Tosta vois siis kerrankin tehdä överin kankaalle, eikä the muoville. Lisättäköön aikasempaan postiin, että itseä ei niin paljon tuollanen logo-överi nappaa, että tulisin tekemään.

E. Pontso on siis B2 miehiä?
Alredi
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:17
Paikkakunta: Turku

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja pontso » 20.11.2009 15:38

Alredi kirjoitti:Niin, ettei mua ymmärretty väärin, nii en todellakaan oo tuota vastaan, jos joku sellasen hankkii. MUTTA, jos tuollainen halutaan, niin miksei sitä voisi itse tehdä ILMAN mitään turhia sponsoreiden logoja?

Tosta vois siis kerrankin tehdä överin kankaalle, eikä the muoville. Lisättäköön aikasempaan postiin, että itseä ei niin paljon tuollanen logo-överi nappaa, että tulisin tekemään.

E. Pontso on siis B2 miehiä?


miten nyt sitä otetaan "B2 miehiä", F2:seen ei oo paikkoja jälellä ja toiseks nii B2:sesta näkee paremmin..

No mulla ei oo mitää välii jos ite tehään tai tilataan, meinasin vaa et olis meleko hieno sellanen B2:sen kokonen "lakana".
pontso
 
Liittynyt: 01.07.2009 18:37

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Euris » 20.11.2009 20:14

Alredi kirjoitti:E. Pontso on siis B2 miehiä?
Koodi: Valitse kaikki
Koodi
Euris
 
Liittynyt: 17.04.2009 14:07

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Jykke » 20.11.2009 21:53

enska kirjoitti:Hienoja itsetehtyjä flagoa siellä B2:ssa nykyään. Ilmeisesti pontsokin yhden tämmöisen takana?


Juu saman olen huomannut itsekkin ja pontsolla taitaa olla se suurin niistä tai ainakin niin itse epäilen, hienoa työtä, että niitä on jaksettu tehdä itse. :peukku:
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Jaakko » 21.11.2009 00:59

pontso kirjoitti:No mulla ei oo mitää välii jos ite tehään tai tilataan, meinasin vaa et olis meleko hieno sellanen B2:sen kokonen "lakana".

Itseasiassa sillä on mentaalisesti aika paljon väliä. Tifoihin ei mainokset kuulu. Toki tuollainen useasti käytettävä öväri ei nyt ihan sama ole, mutta silti huomattavasti komeampi ja enemmän arvostusta herättävä se on, jos sellaisen tekee itse ja sen kustantaa kannattajat eikä seura.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja thv294 » 21.11.2009 15:24

Jaakko kirjoitti:Itseasiassa sillä on mentaalisesti aika paljon väliä. Tifoihin ei mainokset kuulu. Toki tuollainen useasti käytettävä öväri ei nyt ihan sama ole, mutta silti huomattavasti komeampi ja enemmän arvostusta herättävä se on, jos sellaisen tekee itse ja sen kustantaa kannattajat eikä seura.


Sama. Varsinkin kun meillä on jo ainakin futispuolella hyvä maine itse tehdyistä tifoista. Pelaajien paidoissa on tarpeeksi mainoksia, kannattajien ei tarvitse siihen lähteä. Itse tehdyt viestittävät suuremmasta sitoutumisesta, kun porukkka viitsii käyttää omaa aikaa ja vaivaa muuhun kuin tilauslomakken täyttöön ja lipputehtaan alennuksen ruinaamiseen tyyliin "saatte sitte mainoksen siihen".
thv294
 
Liittynyt: 17.04.2009 10:23
Paikkakunta: 20740

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja pontso » 21.11.2009 18:55

kiitoksia!

no miten tällänen vois tehä? joku lakana seinälle ja OH-muoville tepsilogo j.n.e. vai miten meinasitte?
pontso
 
Liittynyt: 01.07.2009 18:37

Re: Tifo-ketju

ViestiKirjoittaja Jykke » 21.11.2009 20:17

Tilaksi tarvii jonkun koulun jumppasalin sillä B2:sen kokoinen OverHead tarvii sen verran tilaa tehdä. Lakana sinne leviäksi lattialle ja sitten jollain tavalla pitäisi saada hahmoteltua logo keskelle sitä lakanaa ja sitten maalattua/tussattua se siihen.
Jykke
 
Liittynyt: 17.04.2009 18:48
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa