TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja thv294 » 06.03.2010 18:48

Ajoissa nämä... Eli tultiin, pelattiin, ja hävittiin 1-2. Ei siinä muuten, mutta tuo peli olisi ollut voitettavissa, niin huono Kerhokin oli. Ja sitten vielä saa kuunnella työkavereita koko v#tun päivän. :center:
thv294
 
Liittynyt: 17.04.2009 10:23
Paikkakunta: 20740

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja amarisoa » 06.03.2010 21:12

Harvinaisen normaali kotipeli, eli paskaa.
Kuva

Olis kiva lähteä kotipelistä joskus hyvällä tuulella.
"Ainoa, mikä tässä hommassa on se, ni huumor. Semmone hiljane huumor.
Sitä pitää kantaa aina repussansa ja sitä pitää jakaa ihmisille,
että ne unohtais jumittavan leipäkaapin oven ees hetkeks." -Tapio Rautavaara
amarisoa
 
Liittynyt: 16.04.2009 23:07
Paikkakunta: 20100

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja amarisoa » 06.03.2010 22:41

enska kirjoitti:Syksyllä lähdettiin monta kertaa, tosin ei kotiin vaan baariin.

Ainiinjoo... Mutta sehän oli viime vuosikymmenellä se...
"Ainoa, mikä tässä hommassa on se, ni huumor. Semmone hiljane huumor.
Sitä pitää kantaa aina repussansa ja sitä pitää jakaa ihmisille,
että ne unohtais jumittavan leipäkaapin oven ees hetkeks." -Tapio Rautavaara
amarisoa
 
Liittynyt: 16.04.2009 23:07
Paikkakunta: 20100

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja Slummer94 » 08.03.2010 22:17

amarisoa kirjoitti:
enska kirjoitti:Syksyllä lähdettiin monta kertaa, tosin ei kotiin vaan baariin.

Ainiinjoo... Mutta sehän oli viime vuosikymmenellä se...


Että ku oon seurannu mielenkiinnolla näitä ihmisiä jotka kommaa tänne tätä shittiä. Pelihän oli tiukka? Itse en ollu näkemässä. Vierasreissujakaan ei saada täällä enää aikaseksi. toivo on jo menetetty. Sr heittää varmaan nyt pillit pussiin. Vai? Todistakaa jos olen väärässä. Pelistä vielä sen verran että 1 maalin peli ei sille voi mitään.
TPS ja pitsiturnaus 09 voitto! "J.Koivu on Pelimies."
Slummer94
 
Liittynyt: 19.06.2009 22:05

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja mackeri » 08.03.2010 22:42

Slummer94 kirjoitti:
Että ku oon seurannu mielenkiinnolla näitä ihmisiä jotka kommaa tänne tätä shittiä. Pelihän oli tiukka? Itse en ollu näkemässä. Vierasreissujakaan ei saada täällä enää aikaseksi. toivo on jo menetetty. Sr heittää varmaan nyt pillit pussiin. Vai? Todistakaa jos olen väärässä. Pelistä vielä sen verran että 1 maalin peli ei sille voi mitään.


Että ku oon seurannu mielenkiinnolla näitä ihmisiä jotka "komma tänne tätä shittiä." Toiset ei ymmärrä että TPS edustaa myös Jalkapallossa (ja säbässäkin). FC Tepsillä suhtautuminen intohimoiseen kannatustoimintaan on "hieman" erilainen kuin kiekkopuolella, ja varmasti ensi kesänäkin näet O-katsomossa aktiivisen Sissiryhmän, jos vain pitsiturnaus-kiimaltasi ehdit kuningaslajia seuraamaan.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja Slummer94 » 08.03.2010 22:47

mackeri kirjoitti:
Slummer94 kirjoitti:
Että ku oon seurannu mielenkiinnolla näitä ihmisiä jotka kommaa tänne tätä shittiä. Pelihän oli tiukka? Itse en ollu näkemässä. Vierasreissujakaan ei saada täällä enää aikaseksi. toivo on jo menetetty. Sr heittää varmaan nyt pillit pussiin. Vai? Todistakaa jos olen väärässä. Pelistä vielä sen verran että 1 maalin peli ei sille voi mitään.


Että ku oon seurannu mielenkiinnolla näitä ihmisiä jotka "komma tänne tätä shittiä." Toiset ei ymmärrä että TPS edustaa myös Jalkapallossa (ja säbässäkin). FC Tepsillä suhtautuminen intohimoiseen kannatustoimintaan on "hieman" erilainen kuin kiekkopuolella, ja varmasti ensi kesänäkin näet O-katsomossa aktiivisen Sissiryhmän, jos vain pitsiturnaus-kiimaltasi ehdit kuningaslajia seuraamaan.


Tarkoitin tietenkin lätkän osalta?. Taas väännän sun kanssa tästä aiheesta... Jooh kai se kuningas laji on kun kerta sitä on a: helpompi pelata b:halvempaa. Ja en ole rasisti mutta eikös se kannata jättää näille ulkomaalaisille? No omapaha on mielpiteneeni jälleen kerran. Harmittaa vaan kun Sr mainostaa näitä futisreissuja ja futista muutenkin enemmän kuin mitään muuta.---- :alas:
TPS ja pitsiturnaus 09 voitto! "J.Koivu on Pelimies."
Slummer94
 
Liittynyt: 19.06.2009 22:05

Re: TPS-HPK 5.2.2010 Turkuhalli

ViestiKirjoittaja mackeri » 08.03.2010 23:11

Seis tähän.
mackeri
 
Liittynyt: 16.04.2009 17:57
Paikkakunta: Southern


Paluu Otteluketjut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa