Kannatus lätkäpeleissä...

Yleinen keskustelu kaikesta kannatuskulttuuriin liittyvästä.

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Jaakko » 11.10.2012 21:24

Alredi kirjoitti:Hieno ele, vaikka radiopuhelimet eivät ehkä ole se tärkein elementti. :D :peukku: Kivaa muutenkin lukea tällaisia uutisia, kun samaan aikaan Iltapaskat+Poliisi+Palloliitto yrittävät mustamaalata katsomokulttuuria minkä ehtivät.

Niillä voi pyytää vaikka Hardbassia ylläkerrasta tai tai sitten niiden olemaan hiljaa.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja LOFIN » 11.10.2012 21:42

Jaakko kirjoitti:Niillä voi pyytää vaikka Hardbassia ylläkerrasta tai tai sitten niiden olemaan hiljaa.

:lol: :peukku: jatkoon!
LOFIN
 
Liittynyt: 01.11.2011 18:27

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Dunu » 11.10.2012 22:18

Eiköhän radiopuhelimen ainoa tehtävä ole hoitaa "musiikittomia hetkiä" kun kannattajat laulavat.
Dunu
 
Liittynyt: 17.04.2009 12:22
Paikkakunta: Turku

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Huuhka » 11.10.2012 22:25

Ilmottaudun mielelläni radiopuhelimen vastuuhenkilöksi lauantai-otteluissa.
Huuhka
 
Liittynyt: 19.04.2009 13:26

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Alredi » 11.10.2012 22:41

Saako radiopuhelimilla mahdollisesti suoran yhteyden hallin kaiuttimiin? On tärkeää saada äänensä kuuluviin jos/kun tulee asiaa. :peukku:
Alredi
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:17
Paikkakunta: Turku

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Toppen » 11.10.2012 23:05

Huuhka kirjoitti:Ilmottaudun mielelläni radiopuhelimen vastuuhenkilöksi lauantai-otteluissa.

Haistan legendan syntyvän...
Toppen
 
Liittynyt: 16.04.2009 21:45
Paikkakunta: Aboa vetus

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja E.T. » 11.10.2012 23:05

Huuhka kirjoitti:Ilmottaudun mielelläni radiopuhelimen vastuuhenkilöksi lauantai-otteluissa.

Tähän sama, jos toinen puhelin on Irkun baarimikottarella. Mieluiten sillä milfahtavalla mimmillä. :peukku:
Person non grata.
E.T.
 
Liittynyt: 15.04.2009 23:55
Paikkakunta: Lost in the sea of combat boots

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Huuhka » 11.10.2012 23:07

Alredi kirjoitti:Saako radiopuhelimilla mahdollisesti suoran yhteyden hallin kaiuttimiin? On tärkeää saada äänensä kuuluviin jos/kun tulee asiaa. :peukku:


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... nnBE#t=15s
Huuhka
 
Liittynyt: 19.04.2009 13:26

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Mursu » 20.11.2012 23:08

Hieno voitto tänään Kalpasta! :)

Voittoa himmensi kuitenkin yksi asia: Miten te kehtaatte buuata (ja huutaa Juudasta) 17-vuotiaalle?????? Koko kannattajakatsomo saisi hävetä! Minä ainakin häpesin silmät päästäni kun kuulin buuauksen pelissä tänään! Onko tämä sellaista kannatuskulttuuria, jota haluamme? Keskittyisitte mieluummin joukkueen kannattamiseen, eikä muiden haukkumiseen. Kaikilla pelaajilla on oikeus vaihtaa joukkuetta, jos heidän mielestään sillä voi edistää omaa uraansa. Ajatelkaa hei jos itse vaihtaisitte työpaikkaa ja teidän vanhat asiakkaat tulisi katsomaan teitä ja buuaisi? Olisiko reilua?

Toinen asia, jonka olen jo huomannut aiemmin on tämä: capo "kannustaa" megafonin kautta IRONISESTI muita katsojia nostamaan kädet tai huutamaan tms. Capon tarkat sanat kuuluu E5:een huonosti, mutta fiilis joka välittyy on huono. Jos halutaan kannustaa muita kannustamaan, ei ehkä ironinen tai ilkeä sävy ole paras mahdollinen... Jos ei muita huvita lähteä mukaan, niin se on harmillista, mutta ei se tee heistä huonompia katsojia silti.

Paljon on puhuttu siitä, kuinka mediassa ruoditaan kannattajia vain negatiivisessa mielessä. Tämän tyyppinen pelaajien ja muiden katsojien dissaaminen ei ainakaan paranna kannattajakatsomon kuvaa ulospäin. Toivottavasti voidaan kannattaa joukkuetta positiivisissa tunnelmissa jatkossa!
Mursu
 
Liittynyt: 26.11.2011 13:14

Re: Kannatus lätkäpeleissä...

ViestiKirjoittaja Jaakko » 20.11.2012 23:24

Mursu kirjoitti:Hieno voitto tänään Kalpasta! :)

Voittoa himmensi kuitenkin yksi asia: Miten te kehtaatte buuata (ja huutaa Juudasta) 17-vuotiaalle?????? Koko kannattajakatsomo saisi hävetä! Minä ainakin häpesin silmät päästäni kun kuulin buuauksen pelissä tänään! Onko tämä sellaista kannatuskulttuuria, jota haluamme? Keskittyisitte mieluummin joukkueen kannattamiseen, eikä muiden haukkumiseen. Kaikilla pelaajilla on oikeus vaihtaa joukkuetta, jos heidän mielestään sillä voi edistää omaa uraansa. Ajatelkaa hei jos itse vaihtaisitte työpaikkaa ja teidän vanhat asiakkaat tulisi katsomaan teitä ja buuaisi? Olisiko reilua?

Jos Kalpa suorittaa kehdoryöstön ja oma kasvatti, josta olisi toivottavasti tullut TPS:n tuleva tähtipelaaja lähtee pois, niin minusta se ei ole hyväksyttävää. Nykyään toki valitettavan yleistä, mutta kannattajina haluaisin kunnioittaa vanhoja kunnon arvoja ja tuomita vahvista tälläisen käytöksen. Seurauskollisuus yksi vahvoista arvoista, jota toivottavasti mahdollisimman moni kunnioitaa. Toivottavasti Lehkonen itse tajusi itse hävetä saman verran kuin sinä. Edelleenkään kaikkia ei voi miellyttää, eikä siihen ole mahdollista päästä.

Mursu kirjoitti:Toinen asia, jonka olen jo huomannut aiemmin on tämä: capo "kannustaa" megafonin kautta IRONISESTI muita katsojia nostamaan kädet tai huutamaan tms. Capon tarkat sanat kuuluu E5:een huonosti, mutta fiilis joka välittyy on huono. Jos halutaan kannustaa muita kannustamaan, ei ehkä ironinen tai ilkeä sävy ole paras mahdollinen... Jos ei muita huvita lähteä mukaan, niin se on harmillista, mutta ei se tee heistä huonompia katsojia silti.

Tähän asti tämä on ollut ns. tehokkain tapa saada porukkaa herämään. Huumorilla toki noita olen heittänyt ja valitettaa jos joku siitä itseensä on ottanut. Pientä ruoskimista toki tarvitsee katsojat kuin joukkue kentälläkin välillä, että päästää haluttuun lopputulokseen.

Pitää kuitenkin muistaa, että jos joku olisi minulle kertonut viime vuonna, että tällainen meno olisi marraskuisessa tiistai Kalpa matsissa, niin olisi nauranut epäuskoisesti. Iso kiitos kaikille mukana olleille. Hyvä meno ja hyvään suuntaan mennään.
Jaakko
 
Liittynyt: 17.04.2009 13:40

EdellinenSeuraava

Paluu Kannatuskulttuuri

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa